Asiakasvalitusten käsittely
Tietoa siitä, miten käsittelemme asiakasvalituksia Odinissa.

Näin teet mahdollisen valituksen:
Jotta voimme käsitellä valituksesi asianmukaisesti, sen on oltava kirjallinen. Ilmoita tapahtuma-ajankohta ja kuvaile tilannetta, johon olet tyytymätön, mahdollisimman kattavasti ja yksityiskohtaisesti. Liitä mukaan tarvittaessa asiaankuuluvat asiakirjat, jotka voivat auttaa käsittelyssä (esim. lopputilitykset, tiliotteet, kirjeenvaihto jne.). Lisää myös kuvaus mahdollisista vaatimuksista, joita sinulla on valituksen yhteydessä. Huomioithan, että liitteitä, jotka sisältävät henkilötietoja, ei tule lähettää sähköpostitse.
Huomioithan, että valitus voidaan hylätä, jos emme saa riittäviä perusteita tai muita tarpeellisia asiakirjoja, jotta voimme käsitellä asian asianmukaisesti.
Kirjallinen asiakasvalitus voidaan lähettää jollakin seuraavista tavoista:
Postitse: Odin Forvaltning AS, Postboks 1771 Vika, 0122 Oslo
Sähköpostitse: complaint@odinfond.no
Käsittelyaika:
Haluamme vastata kaikkiin valituksiin mahdollisimman nopeasti, ja tavoitteemme on käsitellä kaikki valitusasiat 14 päivän kuluessa. Jos asian käsittely vaatii enemmän aikaa, saat siitä erillisen ilmoituksen.
Saat kirjallisen selvityksen valituksen käsittelyn lopputuloksesta, kun käsittely on saatettu päätökseen.
Jos olet edelleen tyytymätön tai koet, että valitusta ei ole ratkaistu asianmukaisesti, voit lähettää kirjallisen valituksen Finansklagenemndaan seuraavan linkin kautta: https://ec.europa.eu/info/fin-net_en.