Odin
Asiakastiedot
Tärkeää tietoa asiakkaillemme: Asiakastietojen päivitys

Tärkeää tietoa asiakkaillemme: Asiakastietojen päivitys

Seuraamme asiakassuhteitamme jatkuvasti Kundesjekk-palvelun kautta.

Kaikille raportointivelvollisille yrityksille on asetettu tiukemmat vaatimukset asiakastarkastuksille rahanpesun ja terrorismin rahoituksen estämiseksi.

Odin Forvaltning AS (Odin) käyttää tähän tarkoitukseen Kundesjekk-palvelua, joka on BankID BankAxept AS:n tuote. Kundesjekk hyödyntää BankID:n AML (Anti Money Laundering) -ratkaisua, jonka avulla Odin saa tarvittavat tiedot perusteellisten asiakastarkastusten suorittamiseen.

Haluamme informoida sinua siitä, että voit saada meiltä sähköpostin ja tekstiviestin, jotka sisältävät linkin asiakaslausuntolomakkeeseen. Tässä lomakkeessa pyydetään lisätietoja sinusta ja asiakassuhteestasi meihin. Mikäli sinulla on kysyttävää tai olet epävarma siitä, onko saamasi sähköposti todella Odin Forvaltningilta, olethan yhteydessä rahastokeskukseemme puhelimitse numeroon 24 00 48 04 tai sähköpostitse kundeservice@odinfond.no.

Miksi pyydämme asiakkaitamme täyttämään tämän lomakkeen?

Odin Forvaltning on velvollinen keräämään ja arvioimaan tarpeelliset tiedot kaikista asiakassuhteistamme saadakseen riittävästi tietoa rahanpesun ja terrorismin rahoituksen riskien arvioimiseksi. Lisäksi meidän on kerättävä tietoja luodaksemme riittävän perustan sen arvioimiseksi, kuinka kukin asiakas todennäköisesti toimii asiakassuhteensa puitteissa. Asiakassuhteen tarkoituksen ja luonteen ymmärtäminen on olennaista työssämme rahanpesun ja terrorismin rahoituksen torjumiseksi.

Kun tiedämme, millaisia toimia ja liiketoimia asiakkaamme odottavat tekevänsä, voimme havaita poikkeamia odotetusta käyttäytymisestä, mukaan lukien epätavalliset liiketoimet. Merkityksellisiä tietoja ovat esimerkiksi varojen ja omaisuuden alkuperä, oikeushenkilöiden liiketoimintamallit sekä asiakkaan suunnitelmat varojen käytön suhteen asiakassuhteen sisällä.

Odin käyttää Scrive tai Kundesjekk-palvelua tärkeiden asiakirjojen, sopimusten ja lomakkeiden lähettämiseen ja allekirjoittamiseen turvallisella ja helpolla tavalla. Kaikkia tietoja käsitellään sovellettavien tietosuojasäännösten mukaisesti, ja asiakkaana voit olla varma, että tietojasi käsitellään turvallisesti.