Tutkimuksessa esitetään Norjan asiakasbarometrin (NKB) vuoden tutkimuksen tulokset, joka on Handelshøyskolen BI (kauppakorkeakoulun) tutkimusprojekti. Lisäksi asiakkaamme ovat meihin huomattavasti tyytyväisempiä tänä vuonna kuin viime vuonna. Iloitsemme edistyksestä, mutta emme ole vielä täysin tyytyväisiä tämänhetkiseen tilanteeseen, joten jatkamme pyrkimyksiämme parantaa asiakastyytyväisyyttä entisestään.
Markkinointijohtaja Martin Henrichsen ODIN:lta kommentoi: – ODIN on parantanut sijaansa tämän vuoden Norja asiakastyytyväisyys barometrin tutkimuksessa. Rehellisesti sanoen, on se suhteellisen alhainen, mutta suunta on oikea. 67,0% asiakkaistamme ovat tässä tutkimuksessa “tyytyväisiä” meihin, ja 79,9% ilmoittaa olevansa “uskollinen” ODIN:lle.
ODIN pyrkii luomaan pitkäaikaista arvoa asiakkailleen. Teemme kovasti töitä joka päivä hoitaaksemme asiakkaittemme varoja kuin omiamme.