ODINilla on alan tyytyväisimmät asiakkaat

ODINilla on noin 150 000 asiakasta ja se on yksi viidestä markkinajohtajasta Norjan markkinoilla. Hiljattain Norjassa julkaistussa tuoreessa tutkimuksessa on ODINilla rahastoalan tyytyväisimmät asiakkaat.

Tutkimuksessa esitetään Norjan asiakasbarometrin (NKB) vuoden tutkimuksen tulokset, joka on Handelshøyskolen BI (kauppakorkeakoulun) tutkimusprojekti. Lisäksi asiakkaamme ovat meihin huomattavasti tyytyväisempiä tänä vuonna kuin viime vuonna. Iloitsemme edistyksestä, mutta emme ole vielä täysin tyytyväisiä tämänhetkiseen tilanteeseen, joten jatkamme pyrkimyksiämme parantaa asiakastyytyväisyyttä entisestään.

Markkinointijohtaja Martin Henrichsen ODIN:lta kommentoi: – ODIN on parantanut sijaansa tämän vuoden Norja asiakastyytyväisyys barometrin tutkimuksessa. Rehellisesti sanoen, on se suhteellisen alhainen, mutta suunta on oikea. 67,0% asiakkaistamme ovat tässä tutkimuksessa “tyytyväisiä” meihin, ja 79,9% ilmoittaa olevansa “uskollinen” ODIN:lle.

ODIN pyrkii luomaan pitkäaikaista arvoa asiakkailleen. Teemme kovasti töitä joka päivä hoitaaksemme asiakkaittemme varoja kuin omiamme.

Tilaa ODINin uutiskirje

Pysy ajan tasalla rahastojesi kehityksestä ja siitä, miten pyrimme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen tuoton sijoittamalla. Lisäksi saat hyödyllisiä säästämisvinkkejä matkan varrella.